Hirdetés

Tom Clancy's The Division - így teszi jobbá az NVIDIA GameWorks

|

A legújabb Tom Clancy's The Division videóban ismét a PC-s változatot láthatjuk, ezúttal azt, hogy az NVIDIA mely technológiáit használja a játék, és hogyan.

Hirdetés

Egy hét. Ennyit kell még türelmesen kivárni, hogy visszatérhessünk New Yorkba, és elkezdhessük kideríteni, ki vagy mi áll a katasztrófa hátterében. Meg ha már ott vagyunk, kirabolhatunk néhány másik ügynököt is, mert a The Division alternatív valóságában korrekt dolog keserves helyzetben kitolni másokkal.

Azt már tudjuk, hogy a PC-sek kapják a legszebb változatot, és csak ők élvezhetik a játékot 1080p-s felbontás és 60 fps mellett. A Ubisoft egy újabb videót szánt ma nekik, ami az Nvidia GameWorks által hozzáadott funkciókat, nevezetesen a HBAO+-t és a PCSS-t mutatja meg. Így ugyan látható a különbség, de aki nem Nvidia kártyával játszik, nem fogja észrevenni, hogy az árnyékok nem egyenletesen halványodnak, vagy nem úgy vetülnek HBAO+-szal, mint nélküle.

Szerintetek számít valamit ez a kis extra játékélmény szempontjából?

Hirdetés
Hirdetés
0 mp. múlva automatikusan bezár Tovább az oldalra »

Úgy tűnik, AdBlockert használsz, amivel megakadályozod a reklámok megjelenítését. Amennyiben szeretnéd támogatni a munkánkat, kérjük add hozzá az oldalt a kivételek listájához, vagy támogass minket közvetlenül! További információért kattints!

Ne maradj le a legfontosabb hírekről! Engedélyezd az értesítéseket, cserébe elsőként tudod meg, ha bejelentik a Half-Life 3-at! (Nem spamelünk, becsszó!)