A Breakpoint az utóbbi évek egyik legnagyobb mellényúlása; a Ubisoft óriási hibát követett el azzal, hogy hagyta ezt a játékot ilyen formában megjelenni. Legalább úgy tűnik, a csapat komolyan veszi a visszajelzéseket, panaszokat, és tényleg meg akarja javítani.
A fejlesztők nem csak a kommenteket olvasták, a közösség néhány tagjával személyesen is leültek beszélgetni, így előállhattak egy tervvel. Elsősorban a játék technikai állapotát akarják javítani: az október 15-én megjelent 1.0.2-es frissítést november közepén követi az 1.0.3, mely apró módosításokat léptet majd életbe, és a hónap végén jön az 1.0.3.1, ami tovább finomít a rendszereken. A játékbeli gazdaságot szintén átalakítják, hogy korrektebb legyen a rendszer. A raid és a terminátoros különleges esemény decemberben érkezik, de pontos dátumot még nem tudtak mondani, ahogy az sem derült ki, mikortól játszhatunk a gép által irányított társakkal. Ismét megígérték, hogy erre lehetőségünk lesz, viszont a Breakpointot másképp tervezték meg, és idő kell, mire az MI-vezérelt ghostokat implementálni tudják.
Végezetül írtak arról, sokan szerették volna, hogy a túlélős mechanikák hangsúlyosabbak legyenek, míg másoknak a lootrendszer nem tetszett, ezért dolgoznak azon, hogy jobban testreszabható legyen az élmény, valamint készül egy keményebb változat a Breakpointból, amiről később fognak többet mondani. Egyelőre még sok az ígéret és kevés a konkrétum, meglátjuk, néhány hónap múlva mennyivel lesz jobb az élmény. Ha érdekel titeket, hogy most milyen, olvassátok el tesztünket.