Míg konzolon a Call of Duty: Modern Warfare reboot bevezette a moduláris telepítést, addig PC-n csakis az utólag megjelent, ám az alapjátékhoz ezer szállal kötődő battle-royale spin-offot, a tavalyi Call of Duty: Black Ops Cold War által szintén megörökölt Call of Duty: Warzone-t kezelhetjük külön. Emiatt a széria két legutóbbi teljes értékű epizódja a gyakorta több tíz GB-ot nyomó tartalmi frissítések következtében már-már akkorára hízott, hogy alig fér el egy átlagos SSD-n.
Mivel nem csak a CoD-ok nőttek óriásira az utóbbi években, félő, hogy pár éven belül már egy 512 GB-os tárhely is kevésnek bizonyul. Szerencsére felismerték ennek veszélyét a fejlesztők is, és igyekeznek tenni ellene például adatoptimalizálás és a letöltési csomagok áramvonalasítása révén.
A soron következő Warzone bővítmény mérete (52,4 GB PC-n) például rémisztőnek hathat, ugyanakkor a telepítést követően a battle royale alkotás az eddiginél 11,8 GB-tal igényel majd kevesebb helyet, azaz beéri megközelítőleg 80,3 GB-tal. Ha úgy frissítenél, hogy a Modern Warfare is a gépeden pihen, akkor még nagyobb, 133,6 GB-os update-et kell lehúznod, cserébe viszont a két játék együtt 30,6 GB-tal kevesebbet fogyaszt majd. A rend kedvéért érdemes megjegyezni, hogy az Xbox One-os és PS4-es patchek mérete sem épp aprócska: 57,8 és 52 GB-ról beszélünk.
A Black Ops Cold War sem marad frissítés nélkül, de a támogatott platformok egyikére sem érkezik a közeljövőben olyan túlméretes update, minek láttán önkéntelenül is ráncba szalad a homlokunk: PS5-ön 12,2 GB, PS4-en 7,4 GB, Xbox Series X|S konzolokon 14,8 GB, Xbox One-on 9,13 GB, míg PC-n 8,1 GB letöltése vár ránk.