Miközben valakinek már sikerült elérnie a 10-es szintet a Titanfallban, addig az Xbox 360-asok még egy lépést nem tehettek annak érdekében, hogy titánok potyoghassanak az égből.
Ez nem a Respawn Entertainment vagy a Microsoft hibája, a portot kezelő Bluepoint Games nem tud időben elkészülni a projekttel. Patrick Söderlund az EA Blogon árulta el, hogy a fejlesztőcsapatnak még kell egy kis idő, hogy mindent a helyére tegyenek. „Sokat játszottam vele, fantasztikus,” - írta. „Viszont volt néhány dolog, amin úgy láttuk, hogy lehet még jobb, ezért egy kicsivel több időt adunk a Bluepointnak a módosítások végrehajtásához, hogy végül egy elképesztő Titanfall élményt hozhassanak el az Xbox 360-as játékosok számára.”
A Titanfall új megjelenési dátuma április 11, és az ígéretek szerint ugyanúgy 6v6 meccsekben vehetünk részt, ugyanazok a pályák, játékmódok, fegyverek és Burn Cardok lesznek megtalálhatóak benne, mint az Xbox One-os és PC-s kiadásban.