Manapság abszolút az online játékmód dominálja a játékipart és egyre többször fordul elő, hogy a játékfejlesztők ki is hagyják az egyjátékos történeteket, hogy több helyet hagyjanak a multiplayer tartalomnak. A Titanfall első részében a fejlesztők egy érdekes megoldást alkalmaztak, hiszen a történetet a multis csaták közben lejátszódó szkriptelt eseményeken keresztül ismerhettük meg, de sokan úgy érezték, hogy ez azért megérdemelne egy önálló kampányt.
Nagy szerencséje van azoknak, akik még mindig rajonganak az egyjátékos sztorikért, mert a Respawn Entertainment nem sokat hezitált azon, hogy a folytatást kibővítsék-e egy ilyen játékmóddal. A Titanfall 2 senior dizájnere, Mohammad Alavi egy interjúban árulta el, hogyan is hozták meg a döntést:
"Igazából elég könnyű volt eldönteni. A visszajelzések alapján két dolgot akartak a játékosok a folytatásban: az egyik az volt, hogy mindenből legyen több. Több fegyver, több testreszabhatóság és hasonlók, mi pedig eleget is tettünk ennek a kérésnek. A másik gyakori kérés az egyjátékos kampány volt. Már az első részben is fordítottunk energiát az univerzum felépítésére, de az online csaták közben nehéz volt rá odafigyelni, a játékosok pedig szerettek volna valamit, amiben könnyen elmerülhetnek. Szerencsére sokan vannak a csapatban, akiknek rengeteg tapasztalata van az egyjátékos kampányokkal, szóval nagyon elhivatottak voltunk ezzel kapcsolatban."
Jó hallani, hogy vannak még fejlesztők, akik szeretnének izgalmas történeteket mesélni, az eddigi előzetesek alapján pedig úgy tűnik, hogy valóban nem spórolták ki a kreativitást a single player módból. A Titanfall 2 megjelenés október 28-án várható PC-n, PlayStation 4-en és Xbox One-on.