Manapság egy játék megítélését nagyban befolyásolja a grafika, pedig régen néhány pixel is elég volt ahhoz, hogy jól szórakozzunk. Az idősebb generáció talán még emlékszik ezekre az időkre. A karaktereknek nem volt teljesen realisztikus mimikája, sőt legtöbbjük arca 3 képkockából állt, és ahogy a félbehagyott könyvsorozatok esetében, itt is a képzeletünkre volt bízva egy-egy karakter. Mi dönthettük el, milyennek szeretnénk látni, ezáltal mindenki sokkal közelebb érezte magát a játékhoz.
A Double Fine nem bízott semmit a véletlenre. A Broken Age a maga egyébként is old-school, gyönyörűen megrajzolt grafikájával minden régi motoros álma, a stúdió azonban egy lépéssel tovább ment. Amennyiben levesszük grafikát a legalacsonyabb, 640*480-as felbontásra, kapunk egy extra gombot a játékba. Ezt követően a játék során bármikor megnyomjuk ezt az extra, a játékosok által szabadon beállított gombot, a játék képe azonnal megváltozik.
A grafika sokkal közelebb kerül a Minecrafthoz mint a Battlefieldhez, mi pedig újraélhetjük a 8-bites kor gyönyöreit. A grafikai beállításokat ezek után visszahúzhatjuk magasabbra, az alacsony felbontás csak ideiglenesen, a billentyű beállításához kell. Az általunk beállított billentyűvel ezután bármikor kedvünkre váltogathatunk a kétféle mód között.
Tim Schafer játékát egyelőre csak azok próbálhatják ki, akik még a Kickstarter kampány alatt dobtak a kalapba, január végén azonban mindenki számára elérhetővé válik a kalandjáték első része. Eredeti tervek szerint január 14-én indult volna a Steam Early Access programjában, végül azonban úgy döntöttek, nem adják ki a félkész játékot. A döntés értelmében a megjelenés január 28-ra tolódott.
Ti várjátok már?