Amíg az Nvidia és az AMD egymásra mutogat a HairWorks miatt kialakult botrányban, addig a CD Projekt RED igyekezett megnyugtatni a The Witcher 3: Wild Hunt grafikájával elégedetlen vásárlókat, valamint összeraktak nekünk egy új frissítést is.
A lista meglehetősen hosszú, úgyhogy nem is nagyon kell tovább magyarázkodnom előtte. Ezeket tartalmazza a The Witcher 3: Wild Hunt 1.03-as frissítése:
- a víz felszínén most már normálisan jelenik meg a vér effekt, ha megölünk valakit
- az Anizotropikus Szűrés Ultra beállításon most már 16x-os értékkel dolgozik
- javítva lett egy bug, ami miatt Geralt meg tudta támadni a barátságos karaktereket a számszeríjával (pedig ez vicces volt)
- javítva lett egy, a dialógusokat érintő probléma
- javítva lett a Stamina regeneráció sprintelés közben
- korrigálva lett néhány hiányzó fordítás az UI-n
- korrigálva lett az a probléma, ami miatt a kurzor néha beragadt a térkép görgetése során
- javítva lett a lombozat és fű grafikai problémája, ami a sűrűség értékének módosítása során jelentkezhetett
- javított világtérkép fókusz
- javított input érzékenység billentyűzethasználat esetén
- javított menükezelés
- javított NVIDIA HairWorks teljesítmény
- javított teljesítmény, főleg cutscene és gameplay alatt
- javított stabilitás gameplay alatt és az UI használat során
- kisebb SFX javítások
- Rostan Muggs visszatért!
- a Sharpen Post-Processing most már jobban skálázható (Off/Low/High)
Ennyi lenne az új patch, jó szörnyvadászatot mindenkinek. Ne feledjétek, ma (vagyis május 22-én) GameNight, többek közt a Witcher 3 megjelenést ünnepeljük! Ugye ott lesztek?