Most, hogy már nincs sok veszítenivalójuk, sorra osztják meg egykori fejlesztők érdekes történeteiket Twitteren.
A már egy ideje a Campo Santónál dolgozó Sean Vanaman is mondott ezt-azt, de a legizgalmasabb, hogy a stúdió legsikeresebb játéka egy Left 4 Dead kalandjáték is lehetett volna. A Valve-nek készített prototípus csak szövegből és a felhasználói felület elemeiből állt, aztán végül, mikor inkább a The Walking Dead franchise-t adaptálták, nem használtak belőle semmit, csak az "aktív világ" koncepcióját tartották meg, azaz hogy nem lehet órákon át állni egy dialógusnál, egy idő után automatikusan folytatódik a cselekmény.
- The Walking Dead's first prototype was all text and UI, built by @CarlMuckenhoupt and based around the L4D IP (someone talked to Valve about us doing it and it never happened but TWD did!)
— Sean Vanaman (@vanaman) September 24, 2018
Basically nothing from this prototype made it into the released game, mind. Except arguably the "active world" concept (that things keep on happening regardless of the player's dawdling), which survived in reduced form as dialogue timers.
— Carl Muckenhoupt (@CarlMuckenhoupt) September 24, 2018
Talán jobb, hogy inkább így alakult.