A Riot is megalkotta saját auto chess játékát, aminek alapját természetesen a népszerű League of Legends MOBA adta. Sokat számít a játékban, ki mennyire ügyes, de azért akad olyan rész is, amelyhez már szerencse kell, de ennek kapcsán is igyekeztek a fejlesztők fenntartani az egyensúlyt.
Egy meccs során több PvE kör is van, amelyek során a játékos különböző tárgyakat és aranyat tud gyűjteni, de mivel ez teljesen véletlenszerűen működik, így nem mindenki részesedik ugyanolyan zsákmányban. Előfordulhat, hogy valaki már az elején egy csomó jó cuccot kap, más pedig gyakorlatilag semmit, ezért a Riot megalkotott egy apróságot, hogy kiegyenlítse valamelyest az esélyeket.
A játékosok egy ideje már sejtették, hogy van ilyen funkció, de most a stúdió vezető játéktervezője, Stephen Mortimer meg is erősítette annak létezését. Elmondása szerint, ha egy játszma elején nem kapunk cuccokat, akkor később nagyobb eséllyel zsákolhatjuk be azokat. Mortimer egy Painttel rajzolt táblázatot is megosztott, ami megmutatja az első három PvE kör működését.
I've seen a lot of confusion around how the gold drops work. Here's a diagram for the first 3 PVE rounds and what can drop. (Ignore my MSpaint skills)
— Riot Mort (@Mortdog) 2019. július 18.
PVE rounds after (Krugs/Raptors/Wolves) are supposed to always either 1 or more items or 5 gold. We have a hotfix for this soon. pic.twitter.com/4CY1UDaCmg
Nektek hogy tetszik eddig a Teamfight Tactics?