Ugye milyen elmondhatatlanul lehangoló tud lenni, amikor már a sokadik láttamozott szerver után sem tudunk egy olyan játéktérre bukkanni, ahol ne idiótákba botoljon az ember? Nos, a Valve újonnan kitalált rendszerével talán elkerülhetőek lesznek az efféle kellemetlenségek, feltéve ha figyelmet szentelünk a szerverek neve mellett hamarosan feltűnő jelzésre. A Valve alkalmazott Robin Walker szerint az egyes szervereken eltöltött idő felhasználható a játéktér minősítésére is, vagyis megmutatja, hogy mennyire „boldogok" a gamerek ottan. Egy most kitalált értékelő rendszer keretében minden új szerver nulla népszerűségi ponttal fog indulni. Mihelyst egy játékos rácsatlakozik, az mínusz tizenöt pontot jelent a szerónak, viszont minden egyes játékban eltöltött perc után pluszba kap egy pontot (ez max 45-ig mehet fel), ami így a matematikai ismereteim szerint negyed óra alatt jön ki nullára. Így tehát, ha valaki begőzöl és egy perc után lelép, az súlyos mínuszokat fog jelenteni a szervernek, viszont a hosszú játék a pozitív értéktartományba hajtja majd az új népszerűségi indexet. Ezen az érték mentén továbbá be tudjuk majd állítani, hogy a szerverböngésző csak a számunknak megfelelő (barom-free, avagy totális állatkert) játéktereket listázza majd ki. Hogy ez a rendszer mikor lép életbe a Team Fortress 2-ben, még nem tisztázott.