Hirdetés

Team Fortress 2 - Pontokkal a barmok ellen

|

A Valve egy új eljárást eszelt ki, amiből a játékosok könnyebben leszűrhetik, hogy melyik szerverre érdemes betérni

Hirdetés

Ugye milyen elmondhatatlanul lehangoló tud lenni, amikor már a sokadik láttamozott szerver után sem tudunk egy olyan játéktérre bukkanni, ahol ne idiótákba botoljon az ember? Nos, a Valve újonnan kitalált rendszerével talán elkerülhetőek lesznek az efféle kellemetlenségek, feltéve ha figyelmet szentelünk a szerverek neve mellett hamarosan feltűnő jelzésre. A Valve alkalmazott Robin Walker szerint az egyes szervereken eltöltött idő felhasználható a játéktér minősítésére is, vagyis megmutatja, hogy mennyire „boldogok" a gamerek ottan. Egy most kitalált értékelő rendszer keretében minden új szerver nulla népszerűségi ponttal fog indulni. Mihelyst egy játékos rácsatlakozik, az mínusz tizenöt pontot jelent a szerónak, viszont minden egyes játékban eltöltött perc után pluszba kap egy pontot (ez max 45-ig mehet fel), ami így a matematikai ismereteim szerint negyed óra alatt jön ki nullára. Így tehát, ha valaki begőzöl és egy perc után lelép, az súlyos mínuszokat fog jelenteni a szervernek, viszont a hosszú játék a pozitív értéktartományba hajtja majd az új népszerűségi indexet. Ezen az érték mentén továbbá be tudjuk majd állítani, hogy a szerverböngésző csak a számunknak megfelelő (barom-free, avagy totális állatkert) játéktereket listázza majd ki. Hogy ez a rendszer mikor lép életbe a Team Fortress 2-ben, még nem tisztázott.

 

Közénk csak a normálisak jöhetnek!
tf2.jpg

 

Hirdetés
Hirdetés
0 mp. múlva automatikusan bezár Tovább az oldalra »

Úgy tűnik, AdBlockert használsz, amivel megakadályozod a reklámok megjelenítését. Amennyiben szeretnéd támogatni a munkánkat, kérjük add hozzá az oldalt a kivételek listájához, vagy támogass minket közvetlenül! További információért kattints!

Ne maradj le a legfontosabb hírekről! Engedélyezd az értesítéseket, cserébe elsőként tudod meg, ha bejelentik a Half-Life 3-at! (Nem spamelünk, becsszó!)