Tegnap landolt a Team Fortress 2 új frissítése, a Jungle Inferno, ami nem csak új pályákat hozott, hanem az új Pyro fegyvereket is, amiknek az elkészítésére még 2016-ban szavaztak a rajongók a Meet Your Match alatt. Ennek a vesztese, a Heavy is kapott egy vigaszdíjat az új patchben. A Pyro karakterosztályra fordított figyelem egyébként néhány balanszfrissítésben is megmutatkozott.
Az eredeti lángszóró új effekteket kapott, az ellenfelek égésének ideje pedig mostantól arányos lesz azzal, meddig sütögettük őket. A lángszóró másodlagos támadása, a sűrített levegővel való lökés erősebb lett, illetve a Valve javított a találatainak észlelésén is, így mostantól pontosabban lökhetünk odébb más játékosokat és fordíthatjuk vissza a felénk szálló rakétákat. A Team Fortressbe bekerülő frissen bekerülő Dragon's Fury egy tűzlabdát lő ki, ha pedig sorozatban több lövésével találjuk el ellenfelünket, bónusz sebzés és csökkentett töltési idő a jutalmunk.
A mobilitását tekintve eddig elég gyenge Pyro kapott egy jetpacket is, így a korábbinál könnyebben közel kerülhet áldozataihoz, ha pedig sikerül a fejükön landolnia, komoly sebzést oszthat ki. Ezt például az új közelharci fegyverrel, a Hot Handdel is kombózhatjuk, ami minden találat után gyorsít viselőjén, cserébe 20%-kal kevesebbet sebez. Az utolsó új Pyro tárgy a Gas Passer, amivel gyúlékony gázfelhőbe burkolhatjuk ellenfeleinket, amit értelemszerűen érdemes felgyújtani. A Heavy jussa a vesztes szavazást követően egy banán, ami fele annyit gyógyít, mint a szendvics, de kétszer olyan gyakran használhatja a Team Fortress 2 nehézfegyver-felelőse.
Az új tárgyak egyelőre nem craftolhatóak, csupán az új szerződések telejsítésével lehet őket megszerezni. Ezzel együtt a TF2 ismét megélénkülő közösségének kedvét meghozta a Pyro használatához, így a szervereken jelenleg ő az egyik legnépszerűbb karakter.
Ti próbáltátok már az új cuccokat? Hogy tetszenek?