Az Apple rendezvényén bejelentett első, hivatalos mobilos Mario játék igazán jó mókának tűnik, ezért is értetlenkedtek sokan, miért kell 2017-ig várni az Android felhasználóknak, mire az ő platformjukra is megjelenik az új Mario kaland.
Shigeru Miyamoto a Ninendotól azzal magyarázta a döntést, hogy jelenleg túl sok Android telefon van a piacon, és túlságosan sok munka lenne az összesre optimalizálni a Super Mario Run-t. Így fogalmaz Miyamoto:
Az egyik ok, ami miatt az iPhone az elsődleges készülék, mert egy nagyon stabil eszközről van szó, és képes olyan gyorsan reagálni, ami szükségszerű a játékunkhoz. De nem azt mondom, hogy az Android eszközök nem lennének képesek ilyen gyorsan reagálni, csak egyszerűen túl sok Android készülék van, és mindegyikre optimalizálni a játékot nem kevés időbe telik.
Szerintetek jobb, hogy később kapják meg az Androidosok a játékot, de biztosan jól fog működni?