Miután a Capcom fellőtte a Street Fighter V szervereit a keddi megjelenéskor, a játékosok és a készítők szomorúan tapasztalhatták, hogy egy hiba miatt szinte lehetetlen volt meccseket találni online. Ezt az állapotot szerencsére órákon belül fel tudták számolni, a hét végére pedig szinte minden nagyobb hibát sikerült kijavítani.
A második, csütörtöki javítást követően a matchmaking kevés kivétellel úgy működött, ahogy kellett, viszont akadt még néhány probléma, például a Street Fighter V Battle Lounge funkciójával, a visszajátszások közötti kereséssel, név alapján olykor nem lehetett megtalálni egyes játékosokat, illetve az online meccseink eredményei és statisztikái is viszonylag lassan frissültek. A harmadik, pénteki patch ezeknek a bugoknak a nagy részét is kigyomlálta, bár a játékosok keresése és a Battle Lounge még mindig nem hibátlan a Capcom tájékoztatása szerint.
A szerverek viszont most már egészen gyorsan összehoznak a következő ellenfelünkkel. Ha valaki nehézségeket tapasztal, azt a kiadó arra kéri, írjon nekik. Annak ellenére, hogy a játékosok legnagyobb részének már jól működik a szolgáltatás, így van idejük néhány extrémebb kísérletre is, a fejlesztők a hétvégén sem álltak le a munkával és további frissítéseken dolgoztak.
Nektek akadtak problémáitok az induláskor?