Ugyan a State of Decay 2 teljes bemutatására csak nyáron kerül sor, a készítők addig sem tartják hét lakat alatt a projektet. Az utóbbi hetekben egy-egy koncepciós rajzzal mutatták be a túlélőjátékkal kapcsolatos technikai és művészeti céljaikat, ami alapján úgy tűnik, a látványra nem lesz panasz.
Minden heti képhez fűztek egy rövid magyarázatot is az Undead Labs szakemberei, az első képpel például azt szeretnék érzékeltetni, hogy a State of Decay 2 világában már valóban igen lepusztult állapotban látjuk viszont az egykori városokat.
A második koncepciós rajz a játék egyik központi mechanizmusa, a bázisépítés hangulatát volt hivatott megalapozni. A készítők azt szeretnék, hogy a második rész nagyobb világában saját kolóniánk elindítása és például saját élelmiszereink megtermelése átadják az újrakezdés reményteli érzését.
A múlt héten kiadott képpár a State of Decay 2 mögött álló technológiát működésre bíró szakemberek számára készült, a művészek ugyanis abban szánták segédletnek az alábbi két képet, milyen színek szerepeljenek a játékban éjszaka és nappal. Az Undean Labs szerint egyébként ezt a városi környezetet ebben a formájában nem valószínű, hogy megtaláljuk a kész játékban.
Végül a héten egy olyan rajzot kaptunk, ami a játék hangulatát igyekszik megalapozni. A készítők ugyanis amilyen gyakran csak tehetik, szembeállítják a zombiapokalipszis által okozott pusztítást a kihalt táj nyugodtságával. Hogy ezt a miliőt mennyire tudják hatásosan megteremteni, az elvileg még idén kiderül, mikor PC-re és Xbox One-ra is kijön a játék.
Nektek hogy tetszik a hangulata?