A vállalat alapítója, Mike Morhaime nemrég előadást tartott a barcelonai GameLab eseményen, ahol számos projektet és témát érintett, köztük a cég törölt címeit is. Szóba került az ambícióiba belebukó Titan és a StarCraft: Ghost is, amelyet úgy vártak a StarCraft rajongók, mint a messiást.
Morhaime elmondta, hogy megbánta a Ghost kaszálását, de nem volt választása.
"Akkoriban robbant be a World of Warcraft, és fejlesztés alatt állt a Diablo 3 meg a StarCraft 2 is. Rádöbbentünk, hogy semmilyen módon nem tudjuk biztosítani a megfelelő környezetet a Ghost számára, mert nincsenek meg hozzá a szükséges erőforrásaink. [...] Tegyük fel, hogy a World of Warcrafthoz és a StarCraft: Ghosthoz is szükség van egy karakterművészre... melyik élvezzen prioritást?"
Morhaime azonban elmondta azt is, hogy a Ghost törlésével lehetőségük nyílt rá, hogy a projekten dolgozó, hihetetlenül tehetséges munkatársakat átvezényeljék a többi játékhoz akik képességeiket ott kamatoztathatták, ez pedig hatalmas segítségnek bizonyult.