Nagy részben köszönhetjük Amy Hennig kreatív vezetésének azt, hogy az Uncharted sorozat olyan lett, amilyen. A hölgy jelenleg a Viscerallal dolgozik egy titokzatos Star Wars játékon, amiről mesélt pár szót a PAX Westen.
Elmondása szerint a legnagyobb nehézség, amibe rögtön az elején belefutottak az volt, hogy egy eredeti sztorit kell megalkotniuk, aminek hűnek kell maradnia a mostani Star Wars szériához. Szerencsére azért van segítsége.
"Nagyon szorosan együtt dolgozunk a Lucasfilm embereivel és maga Doug Chang, a Star Wars filmek művészeti és kreatív vezetője van velünk, hogy megválaszolja 'mitől is lesz valami igazán Star Wars'".
Komoly kihívás a hölgy számára az, hogy míg az Uncharted és Indiana Jones részekben ugyan rá-rá nézünk a mellékszereplőkre és a gonoszokra, de igazából nem foglalkozunk velük, addig a Star Warsban ezek a karakterek is a történetmesélés szerves részeit képezik.
"Az Indiana Jonesban nagyjából Indyvel vagyunk egész idő alatt. Vannak jelenetek, amikor egy kicsit eltávolodunk, de akkor is olyan dolgokat látunk, amik alapján tudjuk, hogy éppen mi történik a főszereplővel."
Egy autentikus Star Wars történetnek része a mellékszereplők meglehetősen hosszas sztorija és háttere, a gonoszok céljaival és motivációival együtt.
Az AT-ST-k és a lézerfegyverek csak a kellékek, de igazából a kidolgozott karakterek adják a sztori lényegét.
"Nagyon fontos, hogy hogyan meséled el a sztorit, de ugyanakkor ezt le kell fordítanod játékmenetre is. Nyilván egy magányos farkas történet nem lenne túl izgalmas ebben a környezetben.
Egy Star Wars történetben a főhőseink mindig a gyengébbek, folyton túlerő ellen küzdenek. A karaktereknek együtt kell dolgozniuk, hogy túljárjanak az ellenfeleik eszén. Hogy dolgozod ezt az elméletet át a játékmenetbe? Ez itt az igazi kihívás."
Egyelőre még mindig nem tudunk se címet, se megjelenési dátumot a Visceral Star Wars akció-kalandjához, de már egyre jobban várnánk legalább egy trailert. Ti mire számítotok a projekttől?