Lucas Arts bezárásának legnagyobb áldozata a Star Wars 1313 kukázása volt, amiért minden jóérzésű rajongónak kinyílt a fénykard a zsebében. Úgy tűnik a videojátékok hiánya tesz agresszívvá és nem maga a játék.
A Star Wars 1313 egy nagyon ígéretes projekt volt, ami a Lucas Arts-cal együtt szállt sírba. Vagy ha nem is sírba, de jó időre polcra került, ami egy játéknak általában a lehető legkevésbé sem tesz jót. A történet középpontjában Boba Fett állt volna (aki az egyik legzseniálisabb karakter a Csillagok Háborújában) és a 15 perces újságíróknak bemutatott demó alapján megismerhetünk egy kis részletet a játékból. Ezt a videót egyébként az E3-on is lejátszották volna, de hát ugye a sors máshogy akarta. Vagy a Miki egér.
A játék a Tattooine-on indult, amikor a Fett még fiatal volt és még nem szerezte meg a bad-ass Mandalorian páncélját. Erre a sztoriban előrehaladva tettünk volna szert és egy bizonyos ponton még Coruscant sötét és szegény negyedébe is eljuthattunk, ahonnan ki kellett volna verekednünk magunkat.
A demó főleg azzal a jelenettel foglalkozott, amiben Boba egy másik illetőt üldöz a kitűzött vérdíjért. Az egész piacon átívelő hajsza közben egy henteshez is betörünk, ahol halott Tauntaunok lógtak a mennyezetre szerelt kampókról. Bizonyos bűnöző családok különböző fűszereket csempésztek más bolygókra az állatokban és ez lett volna a Star Wars 1313 történetének egyik fő szála.
Köszi, IGN.
Ezek után igazán szomorú a játék bizonytalan - de inkább kétségbeejtő - sorsa, mert a Star Wars 1313 egy nagyon zsír játék lehetett volna. Ti mit gondoltok?