Tegnap adtuk hírül, hogy a rengeteg pozitív értékelés (saját Tomb Raider tesztünket itt találjátok) és visszajelzés ellenére a Tomb Raider 2013 nem produkált olyan eladási adatokat, melyek alapján sikeresnek nevezhetjük.
Ezt helyezi furcsa megvilágításba az a tény, amit a GDC 2013-on Darrell Gallagher, a Crystal Dynamics feje jelentett be, miszerint a Tomb Raider sorozat legtöbbet eladott részével van dolgunk. Sőt, Lara új kalandját vásárolták meg az első héten a legtöbben, a szériából minden epizód kevesebb példányban kelt el ennyi idő alatt.
Gallagher azt is megsúgta, hogy a Crystal Dynamics eddigi legnagyobb játékáról van szó, amin két stúdió is dolgozott: míg Kaliforniában a Crystal az egyjátékos részt hegesztette, addig a kanadai Eidos Montreal a többjátékos módot formálta.
Kérem szépen, tessék megmondani: most sikeres, vagy végső soron nem az a Tomb Raider 2013? Azt értem, hogy a kiadó Square Enix többet szeretett volna eladni belőle, de ha ezzel egyidőben a sorozat legjobban fogyó részével van dolgunk, akkor az összes eddigi Tomb Raider bukta volt? Vagy hogy is van ez?