Ugyan csak jövőre érkezik a Ubisoft kalózos játéka, a Skull & Bones, néhány fontos részletet már most igyekszik tisztázni a csapat. Így többek között az egyjátékos és a PvP-részek kapcsolatáról is meséltek korábban, mikor megmutattak a sajtónak egy korai változatot.
Az egyik ilyen eseményen sikerült a GameSpotnak alaposan kifaggatnia a játék kreeatív rendezőjét, Justin Farrent, aki például elárulta, hogy a Rainbow Six Siege és a For Honor esetében is látott DLC-modellt használják majd. Emellett kitért arra, hogy kifejezetten veszélyes időjárási körülményeket is szeretnének a Skull & Bones-ba építeni, illetve arra is, hogy a balansz jellegű változtatások kapcsán valószínűleg elsősorban a játékosok viselkedésével kapcsolatos, mérhető adatokra fog támaszkodni.
Itt került szóba a játék elődje, az Assassin's Creed IV: Black Flag, ami már most komoly mennyiségű adatot szolgáltat arról, az ottani hajózós részek kapcsán mit élveztek igazán a gamerek. Ha pedig már szóba kerültek Edward Kenway kalandjai, azt is elmesélte, hogyan született meg a Skull & Bones ötlete.
"Amikor már közeledtünk a projekt [az AC IV] végéhez, a játékon akkor dolgozó csapat, rendkívül kísérletező kedvű volt, sok új dolgot kipróbáltak. És az egyik első ezek közül az volt, hogy fogták a Black Flag tengerész részét és egy második játékost is betettek. És varázslatos volt. Valahogy nagyon menő volt vitorlázni és látni magad mellett egy barátodat, aztán megpillantani egy ellenséges hajót a távolban. Ekkor jöttünk rá, hogy ez önmagában is megállhatja a helyét"
- Mondta Farren, de ahogy rögtön ezt követően rámutatott, az Assassin's Creed nem erről szól, így várniuk kellett az ötlet megvalósításával.
"Az Assassin's Creed egy nagyon specifikus fantáziát valósít meg arról, hogy egy orgyilkos vagy, hogy elvegyülsz a tömegben, mi pedig nem egy ilyen játékot akartunk még egyszer megcsinálni [a Skull & Bones-zal]. Ki akarjuk használni ezeknek a hatalmas hajóknak az erejét. Ha megnézed, sok olyan pillanat van, amit mi »hajópornónak« hívunk, ahol kifejezetten arra megyünk rá, hogy a hajók apró részleteit megmutathassuk, hogy életre kelthessük és kvázi önálló szereplőt faragjunk belőle."
"Ezt akartuk elérni a Skull & Bones-zal. Az emberek imádták a Jackdaw-t, úgyhogy azt akartuk, hogy itt létrehozhassák a saját változatukat, egy szoros viszont alakítsanak ki a hajójukkal és sokat időt akarjanak majd eltölteni a testreszabásával."
Mit gondoltok, sikerül majd egy igazán menő kalózos játékot alkotniuk, vagy a törvényen kívüliek élete csupán egy jól kinéző körítés lesz a PvP-hez a For Honorhoz hasonlóan?