A Shadow of Mordor remek játék volt, de helyszínek tekintetében nem volt túl nagy a választék, hisz Sauron földjén a hamun és a köveken kívül nincs túl sok minden, viszont a második részben már más tájakra is ellátogat Talion.
Michael de Plater az Official Xbox Magazine-nak elmondta, hogy a készülő játék nem csak a történet és a karakterek tekintetében lesz grandiózusabb elődjénél, de a bejárható terület is sokkal nagyobb lesz.
"Az egyik ok, amiért ez Shadow of War és nem Mordor, az az, hogy átléptük Mordor határait. A Sötét Nagyúr toborozza seregét, és a Boszorkánykirály által vezetett erők kiszabadultak Mordorból és megtámadták az emberek egyik városát, Minas Ithilt. (…) Elfoglalták és Minas Morgullá alakították át a várost, ami a Boszorkánykirály tornya lett, ez pedig egyre közelebb viszi a frontvonalat Gondor királyságához."
A fejlesztők még nem árultak el túl sok mindent a Shadow of War területeiről, de az már most biztosnak tűnik, hogy sokkal változatosabb helyszíneken küzdhetünk majd az orkokkal, mint az első részben.