A From Software korábbi játékaiban, így például a Dark Soulsban és a Bloodborne-ban is voltak olyan opcionális bossok, amelyeket valószínűleg csak a legelhivatottabb játékosok kerestek fel és vertek péppé. A jelek szerint a fejlesztők a következő alkotásukba is raknak ilyen ellenségeket.
A stúdió elnöke és a Sekiro: Shadows Die Twice rendezője, Hidetaka Miyazaki árulta el, hogy ebben a játékban is akadnak bossok, akikkel nem igazán találkozunk majd, ha csak a főküldetésekre koncentrálunk, de az ügyesebbek megpróbálhatják megtalálni és legyőzni őket. Miyazaki azt mondta, hogy ezúttal elég nehéz lesz megbirkózni ezekkel az ellenfelekkel, de ez az apróság valószínűleg nem tántorítja el a legelszántabb kalandorokat, hozzá vannak szokva az ilyesmihez.
Ti várjátok már a Sekiro: Shadows Die Twice megjelenését?