A játék több szempontból is más lesz, mint a csapat eddigi alkotásai, de ez simán a javára válhat.
A GameInformer februári számának középpontjában a Sekiro áll, az újság Yasuhiro Kitao promóciós és kommunikációs vezetővel beszélgetett a játékról. Elmondta, hogy a Sekiro a Dark Souls játékok többjátékos komponensét nem veszi át, ami nagy könnyebbséget jelentett a csapat számára, így teljes mértékben az egyjátékos élmény maximalizálására tudtak koncentrálni.
A fejlődési rendszerről is szó esett. XP-t ellenfelek legyőzésével lehet gyűjteni, és mindig, amikor megtelik az ehhez kapcsolt mérő, egy skillpontot kapunk, mellyel képességeket oldhatunk fel egy skillfán, ha eljutunk egy pihenőhelyig. A különböző fák más és más játékstílust segítenek tökéletesíteni. Némelyiket csak bizonyos tárgyak megtalálását követően használhatjuk. A fizetőeszköz, amivel új felszereléseket vehetünk, külön dolog lesz.
Végül kiderült, hogy meg lehet majd állítani a játékot bármikor. Ez 2019-ben alapvetően nem lenne nagy szó, de a FromSoftware-nél nagy előrelépés.
Továbbra is nagyon várjuk a márciusi megjelenést.