Hirdetés

Sekiro: Shadows Die Twice - nem csak egy Dark Souls-klón lesz

|

A FromSoftware elnöke elárulta, hogy milyen újdonságokra számíthatunk a csapat közelgő játékában.

Hirdetés

Hiába a jól bevált recept, a Dark Souls alkotói új vizekre eveznének a Sekiróval, ezt igyekeztek most alaposan leszögezni azoknak, akik egy sima klónozástól tartanak.

Hirdetés

A FromSoftware elnökre, Hidetaka Miyazaki a 4Gamersnek adott interjújában nemrég elmondta, hogy két eddig be nem jelentett címen is dolgoznak, ám a készülő Sekiro: Shadows Die Twice-ról is esett pár szó a beszélgetés során. A cég elmúlt két meghatározó játéka, a Dark Souls és Bloodborne gyakorlatilag testvérjátékokként taposták ki azt a műfajt, amit előtte a Demon's Souls-szal indított el a FromSoftware, most azonban új dolgokkal kísérletezne a japán csapat.

Miyazaki elárulta, hogy a Sekiro harcrendszere nagyban eltér majd a Soulsborne-szériáétól. A Sekiro "kengekinek" nevezett stílusában fegyverünk rendre összecsap majd ellenfelünk pengéjével, majd utána lehetőséget kell találnunk arra, hogy egy jól irányzott mozdulattal az ellenség különböző testrészeit sebezzük meg, vagy épp távolítsuk azt el. A különböző ellenfeleket eltérő módon tudjuk maximális hatékonysággal ártalmatlanná tenni, ez pedig a Sekiro egyik legfőbb jellemvonása is lesz egyben - minden összecsapásnak súlya van.

A Sekiro Miyazaki elmondása szerint egy sokkal megfontoltabb és taktikusabb megközelítést igényel majd a játékosoktól, ahol a grappling hook okos használata, a mesteri lopakodás elsajátítása és a különböző eszközök előnyünkre fordítása kiemelten fontos szerepet kap majd. Nem eshetünk neki mindenkinek és mindennek ész nélkül, hanem úgy kell gondolkodnunk, mint egy nindzsának.

Az interjú során felvetődött az is, hogy esetleg emiatt a taktikusabb játékmenet érezhették az eseményeken játszható demót jóval nehezebbnek a játékosok, mint arra előzetesen számítani lehetett. Miyazaki ezt megerősítette arról az oldalról, hogy a többség valószínűleg úgy ült neki a játéknak, mintha egy új "Dark Souls klónt" próbálna ki, a Sekiro viszont teljesen más megoldásokkal fog működni. A FromSoftware elnöke szerint az egyik legszórakoztatóbb része lesz a Sekirónak, hogy a játékosok egy új, különleges megközelítést sajátítsanak el, ezáltal pedig fokozatosan válnak majd jobbá a játék során - többek között ennek a mentalitásnak köszönheti sikerét a Soulsborne-széria is.

A Sekiro: Shadows Die Twice március 22-én jelenik meg, ami nagyon úgy fest, hogy a Dark Souls veteránok elé is új kihívásokat állíthat. Titeket meggyőzött a látottak alapján a FromSoftware játéka?

Hirdetés
Hirdetés
0 mp. múlva automatikusan bezár Tovább az oldalra »

Úgy tűnik, AdBlockert használsz, amivel megakadályozod a reklámok megjelenítését. Amennyiben szeretnéd támogatni a munkánkat, kérjük add hozzá az oldalt a kivételek listájához, vagy támogass minket közvetlenül! További információért kattints!

Ne maradj le a legfontosabb hírekről! Engedélyezd az értesítéseket, cserébe elsőként tudod meg, ha bejelentik a Half-Life 3-at! (Nem spamelünk, becsszó!)