Kaci nemrég igyekezett megvizsgálni egy livestream keretében, hogy vajon a SCUM minden idők egyik legösszetettebb túlélőjátéka vagy csak egy újabb Early Access bukta, az viszont biztos, hogy a Devolver Digitalnak komoly tervei vannak vele. Már az ünnepek alkalmából is rengeteg újdonsággal bővítették a játékot, azonban ennél sokkal több tartalomra számíthatunk a jövőben.
A fejlesztők most megosztották egy posztban, hogy mit terveznek a következő három hónapra. Ha minden jól alakul, akkor új járműfizikát, bázisépítést, az inventory rendszer teljes átalakítását és a főzés, illetve anyagcsere rendszerek átdolgozását fogjuk megkapni. Az autó súlypontja a benne ülő emberek számától függően alakul, a járművek sérülési rendszere is megváltozik (eltérő módon reagál a gumiabroncs és a motor kilövésére), javítani, tankolni, feltörni és lezárni lehet majd őket, valamint fejleszthető skill felel majd azért, hogy milyen ügyes sofőrök leszünk (kocsiból tüzelni is lehet majd).
We wrote a kinda sorta roadmap post hoping you'll stop sending chocolate penises to our office. (Please don't stop.)https://t.co/74aYqOmEOq pic.twitter.com/7kF9pVUYKM
— SCUM (@ScumGame) 2019. február 19.
A játékosoknak lehetősége lesz házat építeni tervek alapján, de a fejlesztők olyan építmények bekerülésén is dolgoznak, mint egy bánya, egy kőfejtő, egy elmegyógyintézet, egy öreg kastély, egy sóbánya, egy megfigyelőközpont, sőt egy teljesen új városon is. Fejlődni fog az inventory, a frissítés után forgatni és halmozni lehet majd a tárgyakat, az autók és ládák pedig saját készlethelyet kapnak. A listán szerepelnek olyan fontos tartalmak is, mint az új fegyverek és képességek, egy megfelelő tutorial, az achievementek, a női karakterek és a SCUM első küldetései. A Steamen megosztott közösségi posztban részletesebben is utánaolvashattok a fejlesztők terveinek. Mit vártok a legjobban?