Előbb Aaron Greenberg a Microsofttól, most pedig Cevat Yerli, a Crytek vezére mesélt róla, hogy az eredeti tervekkel ellentétben mégsem 1080p-s felbontásban érkezik a Ryse: Son of Rome.
Cevat Yeril a twitteren kapott különféle technikai jellegű kérdéseket az érdeklődőktől, amelyekre néhol körülményesen, néhol mellébeszélés nélkül elmondta, hogy az 1600x900-as felbontásra végső soron a teljesítménynövelés miatt volt szükség, de a játék így is full HD-ben fut.
#Ryse Tons of Diff.Zero downscale.Vast improves and optimizations.Poly optimizations are in invisible parts.All good! pic.twitter.com/leFgmRKueF
Közben persze a játék folyamatosan fejlődik a fenti Tweetben Yerli az E3-on látott build és a jelenlegi státusz közötti elég szembetűnő különbségeket mutatja be. Nektek eddig mi a véleményetek a játékról? A Ryse: Son of Rome megjelenése november 22-én várható, az Xbox One érkezésével együtt.