Peter Vesterbacka ennek ellenére nem hisz abban, hogy az ipar "casual" területen kötne ki.
Vesterbacka szerint a hagyományos játékipar üzleti modellje nem tartható fenn továbbra is, pl. 40 dollárt kérni egy olyan játékért, amit nehéz frissíteni, nevetséges.
Vesterbacka elutasította a megszokott "casual játékok" leírást, rámutatva, hogy "casual filmek" sincsenek és a játékosok mobil, vagy közösségi oldali játékokkal is szórakozhatnak olyan jól mint egy húzócímmel.
Azt is elmondta, hogy "senki sem talált ki" egy hosszútávú, megbízható üzleti modellt a mobil és közösségi játékokhoz, pedig ahogy az Angry Birds sikere - mostanában ért el 10 millió letöltést - is mutatja, ebben nem kis üzleti lehetőségek vannak.
Vesterbacka szerint a vállalatának óvatosnak kell lennie, hogy ne csak egy modellt használjon, hanem folyamatosan kísérletezzen újabbakkal.
Meglátjuk, neki, vagy a nagyobb cégeknek lesz-e igaza...