A legtöbb online többjátékos mókában a hook mechanika az egyik legszórakoztatóbb. Igaz, nem annyira poén a horog túlvégén állni, de ettől függetlenül vicces a dolog. Ez az Overwatchban sincs másképp. Sőt, ott már picit túl vicces.
Alább egy példa, ahol egy Roadhog úgy ránt le valakit a Hollywood térkép felvonójáról, hogy azt nem is láthatta a játékos.
Aki azt gondolta, hogy ennél jobb már nem lehet, itt egy Roadhog hook, ami konkrétan egy épületen rángatta keresztül a törpét.
A játékos közösség arra gyanakodott, hogy ez amiatt van, mert a lánc valójában nem is létezik. A hitscan elmélet szerint ha a horog talál, akkor onnantól a lövedék nem létezik és a program gyakorlatilag csak a karakterhez vonzza az áldozatot.
A fejlesztők ezt megcáfolták. Elmondásuk szerint a Roadhog lánc a motorháztető alatt gyakorlatilag egy nyaláb: ha a lövedék talál, akkor lövedékkel együtt rántja vissza a karaktert a képesség.
Ettől függetlenül a Blizzard fejlesztői jelenleg aktívan keresnek megoldásokat arra, hogy ne történhessen olyan eset, mint a fenti bejátszásokban.