Hirdetés

Overwatch - a fejlesztők reagáltak a Roadhog-problémákra

|

A mi drága malacunk néha bravúros hookokat képes elengedni, de ez nem biztos, hogy jó dolog.

Hirdetés

A legtöbb online többjátékos mókában a hook mechanika az egyik legszórakoztatóbb. Igaz, nem annyira poén a horog túlvégén állni, de ettől függetlenül vicces a dolog. Ez az Overwatchban sincs másképp. Sőt, ott már picit túl vicces.

Alább egy példa, ahol egy Roadhog úgy ránt le valakit a Hollywood térkép felvonójáról, hogy azt nem is láthatta a játékos.

Aki azt gondolta, hogy ennél jobb már nem lehet, itt egy Roadhog hook, ami konkrétan egy épületen rángatta keresztül a törpét.

A játékos közösség arra gyanakodott, hogy ez amiatt van, mert a lánc valójában nem is létezik. A hitscan elmélet szerint ha a horog talál, akkor onnantól a lövedék nem létezik és a program gyakorlatilag csak a karakterhez vonzza az áldozatot.

A fejlesztők ezt megcáfolták. Elmondásuk szerint a Roadhog lánc a motorháztető alatt gyakorlatilag egy nyaláb: ha a lövedék talál, akkor lövedékkel együtt rántja vissza a karaktert a képesség.

Ettől függetlenül a Blizzard fejlesztői jelenleg aktívan keresnek megoldásokat arra, hogy ne történhessen olyan eset, mint a fenti bejátszásokban.

Hirdetés
Hirdetés
0 mp. múlva automatikusan bezár Tovább az oldalra »

Úgy tűnik, AdBlockert használsz, amivel megakadályozod a reklámok megjelenítését. Amennyiben szeretnéd támogatni a munkánkat, kérjük add hozzá az oldalt a kivételek listájához, vagy támogass minket közvetlenül! További információért kattints!

Ne maradj le a legfontosabb hírekről! Engedélyezd az értesítéseket, cserébe elsőként tudod meg, ha bejelentik a Half-Life 3-at! (Nem spamelünk, becsszó!)