Az Avalanche Studios játékai soha nem a történet miatt voltak élvezetesek, de a játékmenet nem mindig elég, hogy kiemeljen egy címet a bőséges kínálatból.
Márpedig Magnus Nedfors, a Rage 2 rendezője szerint ezzel sem a történet miatt lesz érdemes játszani. A VG247-nek nyilatkozva elmondta, hogy kisebb sztorikat próbálnak elmesélni az NPC-kkel való interakciók során és a környezet segítségével, de a Rage 2 egy akciójáték, nem kell tőle mély történetet várni.
"Számos remek történetmesélős játék van, amiknél másodlagos, hogy nyílt világúak, de ezek esetében gyakran elkövetik azt a hibát, hogy egyetlen lineáris történetet mesélnek. Ezzel megfosztják a játékost a teljes szabadságtól."
Hozzátette, a Rage 2 arról szól, hogy kint vagyunk a szabadban, és a fegyvereinkkel, képességeinkkel szórakozunk. Elég vészjósló mondatok, de mielőtt nagyon megijednénk, várjuk meg a május 14-én esedékes megjelenést. Hátha mégis működik a koncepció, és a lövöldözés elviszi a hátán az egészet.