Hirdetés

Projekt RPB - Min dolgoznak a Gothic fejlesztői?

|

A Piranha Bytes rajongói oldalára felkerült egy nagyobb lélegzetű interjú, melyben a legújabb projektre is kitérnek.

Hirdetés

Mike Hoge, a nagyétkű halakról elnevezett csapat feje elégedetten közölte, hogy a fejlesztés újabb mérföldkövét hagyták maguk mögött. December elején, saját elvárásaikat is felülmúlva meglepték a kiadót a teljesen elkészült és remekül funkcionáló harcrendszerrel.
A siker elsősorban az új munkamódszernek köszönhető, hiszen a korábbi szokással ellentétben nem párhuzamosan zajlik a különböző részfeladatok elvégzése, hanem ütemterv alapján vesznek sorra mindent, s csak akkor lépnek tovább, ha végeztek az adott feladattal.
Pillanatnyilag négyen szövik a történet fonalát, melyben az újrajátszhatóságra helyezik a hangsúlyt. A Gothic szériához hasonlóan különféle frakciókhoz csatlakozhatunk, s mindez nem csak a játékmenetet, hanem a történet végkimenetelét is befolyásolja. Az interjút teljes szövegét itt olvashatjátok német nyelven.

 


Hirdetés
Hirdetés
0 mp. múlva automatikusan bezár Tovább az oldalra »

Úgy tűnik, AdBlockert használsz, amivel megakadályozod a reklámok megjelenítését. Amennyiben szeretnéd támogatni a munkánkat, kérjük add hozzá az oldalt a kivételek listájához, vagy támogass minket közvetlenül! További információért kattints!

Ne maradj le a legfontosabb hírekről! Engedélyezd az értesítéseket, cserébe elsőként tudod meg, ha bejelentik a Half-Life 3-at! (Nem spamelünk, becsszó!)