Hirdetés

PewDiePie nézőinek 40%-a használ AdBlockot

|

A világ legnépszerűbb videósa a YouTube Red bevezetése kapcsán mondta el a véleményét a reklámokról és az előfizetéses megoldásról.

Hirdetés

A napokban jelentette be a Google, hogy elindítja (sőt, az Egyesült Államokban már el is indította) előfizetős szolgáltatását, a YouTube Redet, amellyel 10 dollárért reklámok nélkül nézhetjük meg az összes videót.

Az új rendszerről mindenkinek megvan a véleménye, és maguk a videósok sem feltétlen örülnek a YouTube Red bevezetésének, véleményüknek pedig sokan hangot is adtak. PewDiePie szerint a YouTube Red egy természetes reakció a Google részéről a rengeteg blokkolt reklámra. Egy blogbejegyzésben a videós leírta, hogy mára a nézői 40%-a használ valamilyen AdBlock szolgáltatást, míg régen ez a szám csak 15-20% körül volt.

PewDiePie nem a felhasználókat hibáztatja, de szerinte nyilvánvaló, hogy a reklámok blokkolása következményekkel jár. "Az AdBlock használata nem azt jelenti, hogy okosabb vagy a többieknél, vagy hogy a rendszer fölött állsz." - írta.

Hirdetés
Hirdetés
0 mp. múlva automatikusan bezár Tovább az oldalra »

Úgy tűnik, AdBlockert használsz, amivel megakadályozod a reklámok megjelenítését. Amennyiben szeretnéd támogatni a munkánkat, kérjük add hozzá az oldalt a kivételek listájához, vagy támogass minket közvetlenül! További információért kattints!

Ne maradj le a legfontosabb hírekről! Engedélyezd az értesítéseket, cserébe elsőként tudod meg, ha bejelentik a Half-Life 3-at! (Nem spamelünk, becsszó!)