A Paragon egy hatalmas javítást kap augusztusban, ami lezárja a művészeti stílus néhány hónappal ezelőtt megkezdett lecserélését. A vizuális átalakítás utolsó fejezete magát a térképet érinti, ami egyben a legnagyobb meló is az egészben. Az átszabott Monolithból nem sokat láthatunk még, de egy képet azért kaptunk, hogy el tudjuk képzelni az irányt.
Fontos megjegyezni, hogy ez az átalakítás csak a térkép művészeti részére vonatkozik, tehát játékmeentben marad a régi, ami nem is baj, tekintve, hogy a TPS nézetű MOBA-k közül a Paragon csatatere a legizgalmasabb.
A pálya átalakítása mellett a fejlesztők átdolgozzák az egész kártyarendszert (a Paragon megoldása a tárgyakra) kicsit kiegyensúlyozzák a meccsek gazdasági részét, és minderre rátolnak még egy Mastery rendszert is. Több karakter is változik majd, Iggy például egy teljes átalakítást kap. Az Epic nem ment bele a részletekbe, de tekintve, hogy a frissítés augusztus 8-án már kint is lesz, nem is nagyon van rá szükség.
A fejlesztőknek már a jövőbeli terveik is megvannak, ezután például átalakítják a HUD-ot, a dzsungel szörnyeket, a minionokat, és több, régebbi hőst is átdolgoznak majd. A végén még érdemes lesz visszanézni a Paragonra.