Hirdetés

Overwatch - a javított netkód lett az alapértelmezett változat

|

Eddig csupán a Custom meccsekben kérhettük, hogy az Overwatch pontosabb játékállást közvetítő módjában játszhassunk, de mostantól a többi játékmódban is ezt használhatjuk majd.

Hirdetés

Az Overwatch készítői nyíltan elismerték, hogy eddig a kliens sok kompetitív FPS-hez képest viszonylag ritkán (másodpercenként nagyjából húsz alkalommal) kapott információt a szerverektől egy-egy karakter helyzetét illetően.

A Custom meccsekben eddig is kérhettük ennek az értéknek a megemelését 60-ra, de ennél sokkal fontosabb lett volna, hogy a kompetitív módban és a Quick Play meccsekben is ezt a pontosabb visszajelzést élvezhessük. Az Overwatch legújabb fejlesztői videójában pedig szerencsére pont erről esett szó, így Tim Ford és Philip Orwig megint elővették a Phara-val díszített poharaikat és ugyan most nem báboztak velük, jó híreket hoztak. A PC-s változatban mostantól a 60 Hz-es mód lesz az alapértelmezett minden módban, ennek a bevezetése viszont még nem minden régióban ment végbe.

Akinek viszont nem elég gyors az internetkapcsolata, azt az Overwatch automatikusan visszaállítja a korábbi, alacsonyabb tickrate-re, vélhetően, hogy a szerverek kapacitásával spóroljanak ott, ahol a játékos amúgy sem érezné a különbséget. Emellett elmondták, hogy nem feledkeztek meg a konzolos változatokról sem, de ott még vizsgálják, hogyan terjeszthetnék ki a 60 Hz-es mód használatát. A tickrate növelése ugyan nem változtatja meg azt, hogy az egyes képességek találatait előrejelzés alapján állapítja meg a szerver, de sokkal ritkábban fognak például úgy lelőni, hogy azt hittük, már fedezékbe vonultunk.

Ti örültök a netkódbeli változtatásnak?

Hirdetés
Hirdetés
0 mp. múlva automatikusan bezár Tovább az oldalra »

Úgy tűnik, AdBlockert használsz, amivel megakadályozod a reklámok megjelenítését. Amennyiben szeretnéd támogatni a munkánkat, kérjük add hozzá az oldalt a kivételek listájához, vagy támogass minket közvetlenül! További információért kattints!

Ne maradj le a legfontosabb hírekről! Engedélyezd az értesítéseket, cserébe elsőként tudod meg, ha bejelentik a Half-Life 3-at! (Nem spamelünk, becsszó!)