Az Overwatch készítői nyíltan elismerték, hogy eddig a kliens sok kompetitív FPS-hez képest viszonylag ritkán (másodpercenként nagyjából húsz alkalommal) kapott információt a szerverektől egy-egy karakter helyzetét illetően.
A Custom meccsekben eddig is kérhettük ennek az értéknek a megemelését 60-ra, de ennél sokkal fontosabb lett volna, hogy a kompetitív módban és a Quick Play meccsekben is ezt a pontosabb visszajelzést élvezhessük. Az Overwatch legújabb fejlesztői videójában pedig szerencsére pont erről esett szó, így Tim Ford és Philip Orwig megint elővették a Phara-val díszített poharaikat és ugyan most nem báboztak velük, jó híreket hoztak. A PC-s változatban mostantól a 60 Hz-es mód lesz az alapértelmezett minden módban, ennek a bevezetése viszont még nem minden régióban ment végbe.
Akinek viszont nem elég gyors az internetkapcsolata, azt az Overwatch automatikusan visszaállítja a korábbi, alacsonyabb tickrate-re, vélhetően, hogy a szerverek kapacitásával spóroljanak ott, ahol a játékos amúgy sem érezné a különbséget. Emellett elmondták, hogy nem feledkeztek meg a konzolos változatokról sem, de ott még vizsgálják, hogyan terjeszthetnék ki a 60 Hz-es mód használatát. A tickrate növelése ugyan nem változtatja meg azt, hogy az egyes képességek találatait előrejelzés alapján állapítja meg a szerver, de sokkal ritkábban fognak például úgy lelőni, hogy azt hittük, már fedezékbe vonultunk.
Ti örültök a netkódbeli változtatásnak?