Az idei Blizzcon alkalmával több érdekes feature-t és más újdonságot lepleztek le az Overwatch fejlesztői, de a háttérben természetesen több olyan dolgon is dolgoznak, aminek a bemutatására egyelőre nem állnak készen. Amint egy interjúban elárulták, többek között átdolgozzák a Play of the Game rendszert is.
A meccsek végi izgalom ugyanis még mindig nagyot dob a játékélményen, de olykor nehéz egyetérteni vele, melyik megmozdulást emeli ki a játék, főleg azért, mert a csapatmunkát nem tudja honorálni a csupán egy karaktert követő rendszer. De ahogy Geoff Goodman, az Overwatch vezető hősdizájnere elárulta a Kotakunak, már dolgoznak a megoldáson.
"Már tervben van a rendszer, amit Play of the Game 2.0-nak hívunk. Illetve egy ideje már tervezzük, de vannak dolgok, amik nagyobb prioritást élveznek. Van egy csomó király ötletünk, például a kamerakezeléssel kapcsolatban. Vannak ötleteink, hogy a legjobb kooperatív megmozdulást díjazzuk, például mert a mostani rendszerben előfordulhat, hogy Zarya jól használja az ultiját, de a Genji kapja az elismerést. (...) Úgyhogy a két megmozdulás kombinációját akarjuk megmutatni. De van néhány nehéz dolog, amit még ki kell találnunk, például, hogyan nézzenek ki a bevezető animációk és ki kapja az elismerést"
- mondta Goodman.
Persze ahogy a hősökért felelős dizájner is elmondta, sok sürgetőbb dolga is lesz az Overwatch-csapatnak, például Sombra beépítése, az árkádmódok és az új térkép véglegesítése, ráadásul a kompetitív módon is ismét csiszoltak egy kicsit.