Hirdetés

Overwatch - megjött a netkód javítás

|

A beígért magasabb tickrate a mai frissítéssel érkezett meg. Innentől már nem lehet a 20 Hz-re fogni, ha kilőttek.

Hirdetés

Az Overwatch alapvetően alacsony frissítési rátája sokaknál kiverte a biztosítékot a megjelenéskor. A profi játékosokat nem különösebben izgatta a dolog, de azért a Blizzard is látta a Redditen terjedő mémeket, és értetlenkedést a 20Hz-ről, így átdolgozták a netkódot.

A 21Hz-ről 63-ra emelt megoldás mostantól nem csak a privát mérkőzésekben, de a rendes matchakinggel összerakott meccsekben is működik.

Lehet hogy ez az első időszakban picit fura lesz, mert lesznek lövedékek, amik eddig betaláltak, most pedig már nem fognak. Gyakorolni kell majd az új környezettel, de mire való a kompetitív mód, ha nem arra, hogy tesztelgessük a tickratet.

Az új rendszere egyelőre csak PC-n működik, arról nincs szó, hogy a konzolos verziókban mikor lesz aktív az emelt frissítési ráta.

Hirdetés
Hirdetés
0 mp. múlva automatikusan bezár Tovább az oldalra »

Úgy tűnik, AdBlockert használsz, amivel megakadályozod a reklámok megjelenítését. Amennyiben szeretnéd támogatni a munkánkat, kérjük add hozzá az oldalt a kivételek listájához, vagy támogass minket közvetlenül! További információért kattints!

Ne maradj le a legfontosabb hírekről! Engedélyezd az értesítéseket, cserébe elsőként tudod meg, ha bejelentik a Half-Life 3-at! (Nem spamelünk, becsszó!)