Doomfist egyelőre még mindig csak a PC-s játékosoknak elérhető, közülük is azoknak, akik a publikus tesztszerveren játszanak. A többiek kénytelenek várni egy kicsit, amíg a Blizzard tökéletesen kiegyensúlyozza a karakter képességeit, erejét.
A legújabb frissítéssel két képessége, a Rocket Punch és a Seismic Slam erejéből vettek vissza. Előbbi esetében 20%-kal rövidebb utat tesz meg a karakter, az utóbbinál pedig láthatjuk, mennyi lesz a sebzés értéke, valamint csak olyan célpontot választhatunk, ami nincs magasabban nála.
Módosult továbbá Zarya Graviton Surge-e, ami az érintett karakterek mozgását teljesen lebénítja; Reinhardt kalapácsa, mellyel kb. 10%-kal gyorsabban suhint, illetve Charge-a, amivel felöklelhet ugyan két másik, charge-olni képes karaktert, de nem sebzi mindkettőt; McCree villanógránátja, ami jelentősen lelassítja az érintetteket; valamint Reaper Shadow Stepje, amit csak sokkal közelebbről lehet hallani, mint eddig.
Meglátjuk, az életbe lépett változások mit eredményeznek.