A Spintires legutóbbi verzióiban váratlanul katasztrófális bugok jelentek meg, viszont a napokban felmerült a lehetősége annak, hogy ezek a hibák talán nem véletlenül kerültek a játékba. Kiderült ugyanis, hogy a játékot fejlesztő Oovee Game Studios és annak egy volt alkalmazottja, Pavel Zagrebelnyj között komoly vita alakult ki a fizetést illetően, emiatt Zagrebelnyj pedig szándékosan rejtett el hibás kódot a játékban.
Viszont az Oovee most egy közleményben azt nyilatkozta, hogy teljesen hagyományos bugokról van szó, ráadásul a cég együtt dolgozik egykori alkalmazottjával a hibák kijavítása érdekében.
Ez alapján tehát szabotázsról szó sincs, ezt pedig Zagrebelnyj is megerősítette: "Semmit nem csináltam, amivel szándékosan elrontanám a játékot. A programozás egy trükkös dolog, mindenki előállít néha hibás kódot. Az a baj, hogy volt egy kritikus hiba, amit nem javítottak ki időben. Több nagyobb frissítés is megjelent, ami sok régi hibát kijavított, de ahogy az lenni szokott, magával hozott néhány újat."
A fizetések miatt kialakult vitát illetően azt nyilatkozta, hogy a félreértés azért történt, mert egyszerűen nem túl jó az interjúkban, így sikerült "sok olyan dolgot mondania, amivel csak rontott a helyzeten", viszont arról nem beszélt, hogy végül a problémát a kiadóval sikerült-e megoldani. Szerencsére a hibák megoldódtak, viszont így még nem sikerült minden szálat elvarrni.