Az Oculus Connect 2 rengeteg érdekes újdonságot és hírt hozott a virtuális valóság rajongói számára, egy szekcióban pedig természetesen a cég saját fejlesztésű VR-kontrollere, az Oculus Touch került a középpontba. Brenden Iribe, az Oculus vezérigazgatója és capata nem csupán azt mutatták meg, milyen lehetőségeket rejt magában az eszköz, hanem a megjelenési ablakot is kijelölték a Touchnak.
A különleges eszköz valamikor 2016 második negyedévében kerül majd a fogyasztókhoz, és amint megtudtuk, a csomag a kontroller két felének követéséhez egy második szenzort is tartalmaz majd. A hardver tervezéséről és készítéséről szóló videó után több demót és készülő játékot is láthattunk, amik az Oculus Touchot használják majd, ezek egyébként az engine-ek gyártóival való együttműködés miatt főleg az Unreal Engine 4-et, és a rendkívül flexibilis Unity motort használják.
Az egyik, Toybox nevű demó kapcsán Iribe kiemelte, hogy a kezek jelenléte sokkal valóságosabbá teheti az emberi jelenlét érzését a virtuális valóságban, mintha csak a fejünk mozgását láthatná egy másik játékos.
Bemutatkozott továbbá a Medium nevezetű program is, ami a vezérigazgató szerint a Paint Oculusös megfelelője, és amint bemutatták, viszonylag könnyen gyárthatunk bene 3D-s modelleket az Oculus Touch segítségével.
Szerintetek mennyire lesz fontos a Touch a teljes VR-élményhez?