A Hyper Scape volt a Ubisoft első próbálkozása a battle royale műfajban, ami vizuálisan és játéktempóban is lenyűgöző, de ez sajnos nem egyelő azzal, hogy hibátlan játékélmény született, ezt a fejlesztők is elismerik. A csapat kiadott egy hosszabb blogposztot, amiben értesítették a közösséget a várható változásokról.
Kezdésnek a Ubisoft fel fogja darabolni a fejlesztőcsapatot, és bevezeti azt a munkarendet, amit a Rainbow Six: Siege fejlesztői is követnek. Lesz 5 külön "sejt" melyek a játékélmény adott részeiért felelnek majd, és a maguk nehézségeivel kell megküzdeniük.
Ezeken a területeken várható majd változás a jövőben:
- Harcélmény: A fejlesztők célja mindig is az volt, hogy magasan legyen képesség határ, és így látszódjon, hogy ki az, aki igazán jó a Hyper Scape-ben. A gond jelenleg az, hogy a belépő szint is magasan van, a kezdők alig bírják kezelni a játékot. A Ubisoft szerint túl nehéz célozni és követni az ellenfeleket, ez pedig kifejezetten nagy probléma konzolokon.
- Kezdők élménye: A játék jelenleg nem kínál elég lehetőséget arra, hogy az újoncok tanuljanak, és sikereket érjenek el. A fejlesztők szerint fontos lenne, hogy védjék a kezdőket, és segítsék őket, amíg azok tapasztalatokat gyűjtenek.
- Játékmódok: A fő mód, a Crown Rush kifejezetten kegyetlen, és ezért szeretnének kisebb, eltérő játéklehetőségeket is nyújtani, változó Játékosszámmal. Respawn rendszert és deathmatch stílusú mókákat is ígérnek.
- Játékoscélok: Jelenleg nincs elég közép- és hosszútávú játékcél. A Season 2-ben behozzák a rangsorolási rendszer első verzióját, és többféle eredményrendszerrel is kísérletezni fognak.
- Cross Play: A platformok közti játék mindig is tervben volt, de ezt most előre hozzák, hogy ezzel is segítsék a lobbiméretekkel felmerült problémákat.
Nem az első eset, hogy a Ubisoft fejest ugrott egy bukott kísérlet helyrerázásába, reméljük ezúttal sikersztori lesz a vége.