Hirdetés

Nem áll jól a Hyper Scape, a Ubisoft nagy változásokat ígér

|

A kezdőknek túl nehéz a Hyper Scape, alig bírják megtartani az érdeklődőket, akik pedig maradnak, azok előtt nincs elég játékcél, ami előre lendítené őket.

Hirdetés

A Hyper Scape volt a Ubisoft első próbálkozása a battle royale műfajban, ami vizuálisan és játéktempóban is lenyűgöző, de ez sajnos nem egyelő azzal, hogy hibátlan játékélmény született, ezt a fejlesztők is elismerik. A csapat kiadott egy hosszabb blogposztot, amiben értesítették a közösséget a várható változásokról.

Kezdésnek a Ubisoft fel fogja darabolni a fejlesztőcsapatot, és bevezeti azt a munkarendet, amit a Rainbow Six: Siege fejlesztői is követnek. Lesz 5 külön "sejt" melyek a játékélmény adott részeiért felelnek majd, és a maguk nehézségeivel kell megküzdeniük.

Hirdetés

Ezeken a területeken várható majd változás a jövőben:

  • Harcélmény: A fejlesztők célja mindig is az volt, hogy magasan legyen képesség határ, és így látszódjon, hogy ki az, aki igazán jó a Hyper Scape-ben. A gond jelenleg az, hogy a belépő szint is magasan van, a kezdők alig bírják kezelni a játékot. A Ubisoft szerint túl nehéz célozni és követni az ellenfeleket, ez pedig kifejezetten nagy probléma konzolokon.
  • Kezdők élménye: A játék jelenleg nem kínál elég lehetőséget arra, hogy az újoncok tanuljanak, és sikereket érjenek el. A fejlesztők szerint fontos lenne, hogy védjék a kezdőket, és segítsék őket, amíg azok tapasztalatokat gyűjtenek.
  • Játékmódok: A fő mód, a Crown Rush kifejezetten kegyetlen, és ezért szeretnének kisebb, eltérő játéklehetőségeket is nyújtani, változó Játékosszámmal. Respawn rendszert és deathmatch stílusú mókákat is ígérnek.
  • Játékoscélok: Jelenleg nincs elég közép- és hosszútávú játékcél. A Season 2-ben behozzák a rangsorolási rendszer első verzióját, és többféle eredményrendszerrel is kísérletezni fognak.
  •  Cross Play: A platformok közti játék mindig is tervben volt, de ezt most előre hozzák, hogy ezzel is segítsék a lobbiméretekkel felmerült problémákat.

Nem az első eset, hogy a Ubisoft fejest ugrott egy bukott kísérlet helyrerázásába, reméljük ezúttal sikersztori lesz a vége.

Hirdetés
Hirdetés
0 mp. múlva automatikusan bezár Tovább az oldalra »

Úgy tűnik, AdBlockert használsz, amivel megakadályozod a reklámok megjelenítését. Amennyiben szeretnéd támogatni a munkánkat, kérjük add hozzá az oldalt a kivételek listájához, vagy támogass minket közvetlenül! További információért kattints!

Ne maradj le a legfontosabb hírekről! Engedélyezd az értesítéseket, cserébe elsőként tudod meg, ha bejelentik a Half-Life 3-at! (Nem spamelünk, becsszó!)