Hirdetés

Napi büntetés: a Crash Bandicoot 4: It's About Time élőszereplős reklámjára nehéz szavakat találni

|

Crash a semmiből berobban egy hétköznapi japán család életbe, az apuka pedig úgy örül ennek, mintha most nyerte volna meg a lottó ötöst.

Hirdetés

Hamarosan érkezik a Crash Bandicoot 4: It's About Time ennek örömére pedig a kiadó Acitivision elkezdte keményebben nyomni a gázpedált a marketinges kamionban. A kifejezetten Japánra célozva például megszülték az alábbi videót, amit nem nagyon lehet arcra fagyott mosoly nélkül végignézni. 

Egy kedves, boldog japán család gondtalanul majszolja a mosolygós almákat, ám hirtelen betoppan hozzájuk egy óriási plüss sávos bandikut, innen pedig egy olyan szürreális folyamat indul el, amit nehéz szavakba önteni.

Hirdetés

A család együtt táncol és énekel a vérfagyasztó plüss lénnyel, és valamiért elképesztően jól érzik magukat. Dőljetek hátra, és készüljetek fel a kultúrsokkra. Különösen az apuka tolja túl a mókakereket, nehéz elhinni, hogy tudatmódosító szerek nélkül imádja ennyire újdonsült vörös pajtását.

A Crash Bandicoot 4: It's About Time 2020. október 2-án jelenik meg PlayStation 4-re és Xbox One-ra.

Hirdetés
Hirdetés
0 mp. múlva automatikusan bezár Tovább az oldalra »

Úgy tűnik, AdBlockert használsz, amivel megakadályozod a reklámok megjelenítését. Amennyiben szeretnéd támogatni a munkánkat, kérjük add hozzá az oldalt a kivételek listájához, vagy támogass minket közvetlenül! További információért kattints!

Ne maradj le a legfontosabb hírekről! Engedélyezd az értesítéseket, cserébe elsőként tudod meg, ha bejelentik a Half-Life 3-at! (Nem spamelünk, becsszó!)