A ralis kitérő mellett tovább ontja magából a motoros játékokat az olasz Milestone, így nemrég bejelentették egy újabb sorozatuk folytatását is. Már tavasszal meg is érkezik PC-re az MXGP 3, ami néhány érdekes feature-t is ígér.
A készítők ezúttal az Unreal Engine 4-et használták, aminek segítségével állításuk szerint dinamikusan változó időjárási körülmények kerülnek majd a játékba, ami még a látási viszonyokat is befolyásolja majd. Emellett az MXGP 3-ban a pálya talaja is deformálódhat a verseny folyamán, ami szintén izgalmasnak tűnik, ha sikerül jól kivitelezni. Szokás szerint az MXGP és az MX2 aktuális pilótanévsora és pályái tűnnek majd fel a játékban, bár ez tavaly sem mentette meg a játékot a középszerűségtől, úgyhogy idén jobb, ha belehúznak a készítők. Hogy a látványt illetően mire jutottak, arról az alábbi galériából tájékozódhattok.