Hirdetés

Most már kimondhatjuk, hogy a Suicide Squad: Kill the Justice League halott?

|

Úgy bezuhant a játékosszám, hogy innen nagyon nehezen tud majd csak felállni a Rocksteady kooperatív lövöldéje. Már ha egyáltalán sikerül neki.

Hirdetés

A hatalmasra duzzadt, nem ritkán blockbusterfilmek költségvetését is felülmúló kiadások, valamint az irgalmatlanul hosszúra nyúlt fejlesztési ciklusok (korábban 3-4 év is elég lehetett egy nullárol indított AAA kategóriás játék fejlesztésére, most már alsó hangon 5-6 évvel érdemes számolni) korában elég egyetlen alulteljesítő játék ahhoz, hogy magával rántson egy teljes stúdiót. Már csak az Arkham szériához fűződő szép emlékeink miatt is reméljük, hogy a Rocksteady elkerüli ezt a sorsot, de annyi biztos, hogy pillanatnyilag nem lehetnek túlságosan nyugodtak a londoni stúdió munkatársai.

Ennek az az oka, hogy a 2020 augusztusában bejelentett, majd többszöri halasztást követően idén februárban megjelent Suicide Squad: Kill the Justice Leage nem igazán találta meg a közönségét, vagy ha meg is találta, hát pillanatok alatt elvesztette. Jelenleg ott tart játékosszám tekintetében a kooperatív fókuszú, ám egyedül is játszható lövölde, ahol a kritikai és anyagi szempontból is bukásként elkönyvelt, időközben teljesen magára hagyott Marvel's Avengers.

Hirdetés

Csak a kontraszt végett érdemes megemlíteni, hogy miközben Harley Quinn, Deadshot, Captain Boomerang és King Shark kalandja a SteamDB adatai szerint már jó ideje nem vonz egyszerre 200-300 játékosnál többet (e sorok írásakor 163-an próbálják Metropolist felszabadítani Brainiac rémuralma alól), addig az egy héttel később debütált Helldivers 2 esetében ugyanez a szám meghaladja a 100 ezer főt. Az is aggasztó, hogy március 28-án élesedett Season 1 tartalmai (köztük az újraértelmezett Jokerrel) csak alig-alig rázták fel a közösséget, és még ez a minimális hatás sem bizonyult tartósnak.

Bár nem ismerjük sem az Xbox, sem a PlayStation statisztikáit, valószínűleg nem tévedünk nagyot, ha azt feltételezzük, hogy hasonló folyamatok zajlottak le a megjelenés óta. Ebből kiindulva pedig a Suicide Squad: Kill the Justice League jövője mindennek mondható, csak rózsásnak nem. Persze láttunk már nagy visszatéréseket és a padlóról feltápászkodó játékokat, de ahhoz vagy a fejlesztők állhatatos munkája kellett (No Man's Sky), vagy egy csodával felérő külső esemény (Fallout 76).

Olvasd telefonon csak a legfontosabb híreket!

Semmi spam, csak napi 2-3 értesítés Viberen, hogy képben maradj a játék- és filmvilág, a geek kultúra legérdekesebb híreivel.

Hirdetés
Hirdetés
0 mp. múlva automatikusan bezár Tovább az oldalra »

Úgy tűnik, AdBlockert használsz, amivel megakadályozod a reklámok megjelenítését. Amennyiben szeretnéd támogatni a munkánkat, kérjük add hozzá az oldalt a kivételek listájához, vagy támogass minket közvetlenül! További információért kattints!

Ne maradj le a legfontosabb hírekről! Engedélyezd az értesítéseket, cserébe elsőként tudod meg, ha bejelentik a Half-Life 3-at! (Nem spamelünk, becsszó!)