Hirdetés

Monster Hunter-klón készülhet Xbox Series X|S konzolokra és PC-re

|

A projektről elsőként szivárogtató újságíró a fejlesztést végző stúdiót is megnevezte.

Hirdetés

Már a hivatalosan bejelentett first party címek listája is impozáns, de még nehezebb számon tartani azokat a megszellőztetett fejlesztéseket, amelyek házon belül formálódnak, hogy aztán valamikor az elkövetkező pár évben meglássák a napvilágot a Microsoft felhőt, PC-t és Xbox konzolokat is felölelő ökoszisztémáján belül.

Ugyanilyen szépen növekszik a külsős exkluzívok tábora, mert a Contraband (Avalanche Studios), az As Dusk Falls (Interior Night), a Project Dragon (IO Interactive), a Project Indus (Oxide Games) a Project Shaolin (Brass Lion Entertainment) és a Project Belfry (Stoic) alkotta társasághoz a jelek szerint egy újabb alkotás csatlakozik, amelyik számára a Capcom roppant népszerű franchise-a, a Monster Hunter szolgált ihletforrásként.

Hirdetés

A hírbombát a gyakran és szívesen pletykálkodó Jeff Grubb dobta be a köztudatba, aki szerint a Microsoft kifejezetten azzal a céllal környékezett meg fejlesztőket, hogy azok a Game Pass kínálatát sokszínűbbé varázsoló kooperatív játékokat gyártsanak neki, hogy ezzel se a belsős stúdiókat terhelje. A Venturebeat újságírójának tudomása szerint a Certain Affinity egy Monster Hunter-klónon dolgozik a Microsoft megbízásából, mivel Phil Spencerék úgy látták, hogy az ilyen jellegű játékokra van kereslet.

Ez is annak a tervnek a része, hogy a lehető legváltozatosabb katalógussal lássák el az egyre növekvő Game Passt. Grubb úgy véli, talán arra juthattak, hogy nagyon drága lenne megszerezni a Monster Huntert, ezért egy hasonló játékot akarnak, amelyikben ott a potenciál, hogy hosszú távú támogatással együtt valami nagy dologgá növekedjék. Szavait alátámasztani látszik a tény, miszerint a Certain Affinity tavaly februárban aláírt egy új IP-re. A megállapodás részletei nem voltak nyilvánosak (még ma sem azok), de Max Hoberman CEO így fogalmazott akkor:

"Izgatottak vagyunk, hogy olyan műfajban és játékstílusban alkothatunk, amiben mindig is szerettünk volna? Nincsenek rá szavak! Megtiszteltetés, hogy piacra segíthetjük ezt a játékot? Leírhatatlanul nagy! Vannak más izgalmas részletek is ezzel az új vállalkozással kapcsolatban? Több, mint amennyiről mesélhetnénk! Az elmúlt néhány évben erre a projektre készültünk. Rendkívül izgatottak vagyunk, amiért megállapodást kötöttünk az eddigi legambiciózusabb játékunk fejlesztéséről."

Tudni kell, hogy a texasi Certain Affinity már hosszú ideje jó viszonyt ápol a Microsofttal, a Halo 2 óta rendszeresen besegít az újabb epizódok fejlesztésébe, de dolgozott a csapat a Call of Duty franchise-on és a Doom rebootján is. Az ügyvezetője mellesleg korábban a Halo online komponensért felelt.

Olvasd telefonon csak a legfontosabb híreket!

Semmi spam, csak napi 2-3 értesítés Viberen, hogy képben maradj a játék- és filmvilág, a geek kultúra legérdekesebb híreivel.

Hirdetés
Hirdetés
0 mp. múlva automatikusan bezár Tovább az oldalra »

Úgy tűnik, AdBlockert használsz, amivel megakadályozod a reklámok megjelenítését. Amennyiben szeretnéd támogatni a munkánkat, kérjük add hozzá az oldalt a kivételek listájához, vagy támogass minket közvetlenül! További információért kattints!

Ne maradj le a legfontosabb hírekről! Engedélyezd az értesítéseket, cserébe elsőként tudod meg, ha bejelentik a Half-Life 3-at! (Nem spamelünk, becsszó!)