A DICE egy interjúban elmondta, hogy a Mirror's Edge 2 bejelentésre azért kellett ennyit várnunk, mert nem tudták, hogy pontosan mit is akarnak az IP-vel, nem azért, mert az EA nem adott volna nekik rá pénzt.
Sokan az Electronic Arts-ot hibáztatták a Mirror's Edge következő részének vastag csúszásáért, de most a DICE producere, Patrick Bach elmondta, hogy mi is volt igazából a helyzet. A vezető elmondta, hogy az EA sokáig nem is tudott a koncepció létezéséről, mert maguk a fejlesztők sem voltak biztosak benne, hogy mit akarnak.
"Amíg nem tudtuk, hogy mit is akarunk csinálni és nem éreztük tökéletesnek az ötletet, addig nem is szóltunk az EA-nek. És ahogy az lenni szokott, ha nekünk tetszik valami, akkor az mindenkinek tetszik" - mondta Bach bevallva, hogy ebben az egészben inkább ők voltak a "rossz zsaruk".
Érthető, hogy addig nem kívántak semmit mondani, amíg "nem hittek maguk is a projektben", mert ez a fajta odaadás nélkül ritkán sül el jól egy játék. A Mirror's Edge 2 megjelenéséről egyelőre semmit sem tudunk, sőt, még abban sem vagyunk biztosak, hogy egy reboot, előzmény, vagy folytatás lesz a játékból.
Hamarosan minden kiderül, addig is meséljétek el, hogy ti mit vártok a Mirror's Edge 2-től.