A Middle-earth: Shadow of War megjelenését augusztusról október 10-re tolta el a Warner Bros., hogy már a legelső napon tökéletes játékélménnyel szolgáljanak nekünk a fejlesztők. Hogy ez pontosan mit jelent, arról a Monolith mesélt most egy kicsit.
A stúdió hetente jelentkezik Twitchen livestreammel, a legutóbbi adás során pedig a cég alelnöke, Michael de Plater elárulta, hogy mivel a Shadow of War minden tekintetben - a méretében, az ellenségek számában, a harcrendszer bonyolultságában, a Nemesis rendszerben is - sokkal nagyobb, mint a Shadow of Mordor, ezért a tesztelés, a hibakeresés és a hibajavítás ideje is alaposan megnőtt, masszívabbak lettek a feladatok. Plater szerint a céljuk az, hogy amikor a folytatás megjelenik, az sokkal polírozottabb, stabilabb és kiegyensúlyozottabb legyen, mint amilyen a Shadow of Mordor volt a bemutatásakor. Ezért van tehát szükség a plusz fejlesztési időre.
A Middle-earth: Shadow of War komoly szerepet kap majd az E3-on is, mi pedig már alig várjuk, hogy újabb gameplay perceket élhessünk át Középföldén kóborolva.