Hirdetés

Middle-Earth: Shadow of War - ezért csúszik a megjelenés

|

A Monolith Studios fejlesztőinek több időre van szükségük ahhoz, hogy a Middle-earth: Shadow of War maximális minőséget garantálhassák a játékosoknak, a csúsztatással nyert időt pedig nem társasjátékozással töltik el. Elárulták, hogy mivel.

Hirdetés

A Middle-earth: Shadow of War megjelenését augusztusról október 10-re tolta el a Warner Bros., hogy már a legelső napon tökéletes játékélménnyel szolgáljanak nekünk a fejlesztők. Hogy ez pontosan mit jelent, arról a Monolith mesélt most egy kicsit. 

A stúdió hetente jelentkezik Twitchen livestreammel, a legutóbbi adás során pedig a cég alelnöke, Michael de Plater elárulta, hogy mivel a Shadow of War minden tekintetben - a méretében, az ellenségek számában, a harcrendszer bonyolultságában, a Nemesis rendszerben is - sokkal nagyobb, mint a Shadow of Mordor, ezért a tesztelés, a hibakeresés és a hibajavítás ideje is alaposan megnőtt, masszívabbak lettek a feladatok. Plater szerint a céljuk az, hogy amikor a folytatás megjelenik, az sokkal polírozottabb, stabilabb és kiegyensúlyozottabb legyen, mint amilyen a Shadow of Mordor volt a bemutatásakor. Ezért van tehát szükség a plusz fejlesztési időre. 

A Middle-earth: Shadow of War komoly szerepet kap majd az E3-on is, mi pedig már alig várjuk, hogy újabb gameplay perceket élhessünk át Középföldén kóborolva. 

Hirdetés
Hirdetés
0 mp. múlva automatikusan bezár Tovább az oldalra »

Úgy tűnik, AdBlockert használsz, amivel megakadályozod a reklámok megjelenítését. Amennyiben szeretnéd támogatni a munkánkat, kérjük add hozzá az oldalt a kivételek listájához, vagy támogass minket közvetlenül! További információért kattints!

Ne maradj le a legfontosabb hírekről! Engedélyezd az értesítéseket, cserébe elsőként tudod meg, ha bejelentik a Half-Life 3-at! (Nem spamelünk, becsszó!)