A Cyberpunk 2077 folytatása, a Project Orion, a világ eddigi legvalósághűbb és legreaktívabb tömegrendszerét ígéri, ha a CD Projekt Red eléri a kitűzött céljait. Ez az ambiciózus terv a fejlesztők által nemrég közzétett álláshirdetések egyikéből derült ki, amelyekkel a stúdió a bostoni csapatát szeretné bővíteni, amely kifejezetten a Cyberpunk folytatásán dolgozik.
A hét új pozíciót a Cyberpunk folytatásának társ-játékigazgatója, Paweł Sasko is népszerűsítette a közösségi médiában, hogy minél több tehetséget vonzzanak a projekthez. Az egyik legérdekesebb szerepkör a Lead Encounter Designer, akinek a feladatai között kifejezetten kiemelték, hogy a rendszerdizájn-csapattal együttműködve dolgozik majd a "minden eddigi játéknál valósághűbb és reaktívabb tömegrendszeren".
Ez a fejlesztési irány nem meglepő, tekintve, hogy az eredeti Cyberpunk 2077 megjelenésekor az NPC-k viselkedése - különösen a véletlenszerű járókelők reakciói és az olyan helyzetek, mint a rendőrségi üldözések - a játék gyengébb pontjai közé tartoztak. Míg a történetközpontú karakterekkel való interakciók sokszor kiemelkedőek voltak, a háttérben lévő városi élet hitelessége elmaradt a várakozásoktól.
A fejlesztők célkitűzése, hogy a Cyberpunk folytatásának tömegrendszere minden korábbi játékot felülmúljon, felkeltette a rajongók figyelmét. A r/cyberpunkgame subreddit közösségében élénk vita alakult ki arról, hogy a CD Projekt képes lesz-e túlszárnyalni a Rockstar Games által a Red Dead Redemption 2-ben vagy a hamarosan érkező GTA 6-ban bemutatott részletességet. Bár sokan szkeptikusak, hogy a stúdió valóban képes lesz-e a Rockstar szintjét meghaladni, a fejlesztők eltökéltsége és az új bostoni csapat fókuszált munkája azt sugallja, hogy a Cyberpunk következő része komoly lépést tehet előre az élő, lélegző világ megvalósításában.