Kevesen tudják, de az Among Us nem akkor debütált, mikor megannyi streamer elkezdte játszani az adásaikban, amire a közösség is rápattant és berobbant a köztudatba. A játék már 2018-ban megjelent, de mivel nem ígért valamilyen szemkápráztató grafikát, sem pedig hidegrázós történetet, a játékosok teljesen figyelmen kívül hagyták.
A fejlesztést végző Innersloth egyik társalapítója, Marcus Bromander most egy interjúban elmesélte, 2019-ben, egy évvel a megjelenés után, majdnem elengedték a játék kezét egyszer és mindenkorra.
"2019 kezdetén tulajdonképpen befejeztük az Among Us fejlesztését, kész voltunk vele. [...] Ennyi volt, nincs tovább, itt az ideje, hogy valami mással foglalkozzunk."
Szerencsére végül nem hagyták hátra a játékukat, nem sokkal később pedig újabb fontos döntést kellett meghozniuk, mikor a játéksok ráugrottak az Among Usra.
A hirtelen népszerűség miatt az Innerslothnál szóba került, hogy esetleg elkészítik az Among Us 2-t, szerencsére azonban inkább úgy határoztak, hogy minden erőforrást az eredeti rész polírozására és bővítésére fordítanak, hogy minél jobb élményt biztosítsanak az új játékosoknak.
Ritka az, mikor egy fejlesztőcsapat ilyen jó érzékkel dönt a kritikus pillanatokban, így a mai napig él és virul az Among Us, számos játékossal a fedélzeten, miközben még mindig érkeznek a javítások és egyéb frissítések. Na persze az új játékokról sem kell lemondani, már amennyire annak tekinthető az év végén megjelenő Among Us VR.