Hirdetés

Lionhead techdemo 100 milliárd poligonnal

|

A GDC 2011 alatt mutatta be a Lionhead az időközben leállított Milo & Kate című Kinect-játékhoz kifejlesztett technológiát.

Hirdetés

Ben Sugden, a Lionhead vezető programozója néhány héttel ezelőtt, a Game Developers Conference 2011 keretein belül mutatta meg szakmabelieknek vadonatúj textúrázó és renderelő technológiájukat, amin 100 milliárdnál is több poligonbol felépült tájban gyönyörködhetünk.



Az Xbox 360-ra, konkrétan Kinectre fejlesztett Milo & Kate technológiai alapja a bemutatón még nem működött hibátlanul, annak ellenére, hogy Ben Sugden mindenkit biztosított róla, hogy a motor stabil 30-as frame rate-en dolgozik, ezt nem sikerült bizonyítani.



Mindenesetre szemrevaló kis világot építettek fel vele, s ha már Peter Molyneux arról beszélt a minap, hogy a Fable 4 majd mindenkit le fog nyűgözni, talán nem rugaszkodok el túlságosan a valóságtól, ha azt feltételezem, hogy a népszerű sorozat következő felvonása már erre a technológiára épül.

Hirdetés
Hirdetés
0 mp. múlva automatikusan bezár Tovább az oldalra »

Úgy tűnik, AdBlockert használsz, amivel megakadályozod a reklámok megjelenítését. Amennyiben szeretnéd támogatni a munkánkat, kérjük add hozzá az oldalt a kivételek listájához, vagy támogass minket közvetlenül! További információért kattints!

Ne maradj le a legfontosabb hírekről! Engedélyezd az értesítéseket, cserébe elsőként tudod meg, ha bejelentik a Half-Life 3-at! (Nem spamelünk, becsszó!)