Magyarul elvárásokon alul teljesített, legalábbis egyesek szerint. Az igazat megvallva számos média eltemette megjelenése után a felhasználók által generált tartalmakra építő játékot, ennek ellenére a Media Molecule illetékesei bizakodóak a további eladásokat illetően. A fejlesztők elmondták, nem mindegy milyen szemszögből vizsgáljuk az eddig eladott példányszámokat, amennyiben a Fallout legújabb epizódjához hasonlítjuk, biztosan csalódást okoz a LittleBigPlanet statisztikái. Felesleges második vagy harmadik részeket megélt alkotásokkal összevetni a játékot, elvégre friss szülöttről beszélhetünk. Eladásaik növeléséhez, illetve szinten tartásához minden hónapban előrukkolnak érdekes letölthető tartalmakkal, melyek segítségével láthatóak maradnak a zsúfolt piacon.
A folytatással kapcsolatban: a Media Molecule egy alkalommal kijelentette, nem terveznek folytatást. Nyilatkozatuk hallatára sokan úgy gondolták hanyagolni fogják kedvencüket és elbúcsúzhatnak a további tartalmaktól. David Smith hozzátette, egészen új értelmet nyert számukra a folytatás fogalma, ugyanis összeguberálnak egy következő részhez szükséges minden alapanyagot, azonban könnyen megeshet, hogy erőfeszítéseik nem egy újabb epizódban kerekednek ki. Az IGN oldalának adott interjújukban beszéltek azokról a tartalmakról, melyeket kénytelenek voltak örökre elhallgattatni, ugyanis jogi problémákba ütköztek. Azon tartalmak, melyek megszegték a szerzői tulajdonjogot szabályellenesnek minősülnek az LBP rendszerében, esetekben globális vállalatok keresték fel a Media Molecule stábját és kérték a rájuk, termékeikre vonatkozó tartalmak azonnali eltávolítását. Néhány alkalommal éppen fordítva jártak el, arra kérték a fejlesztőket, hogy engedélyezzék szerzői joggal védett termékeik feldolgozását, mivel azok kifejezetten jól mutatnak a LittleBigPlanet világában.