Kitűzött célja, a legendás Sid Meier nevével fémjelzett Civilization széria trónfosztását nem sikerült megvalósítania, de ennek ellenére sem könyvelhető el kudarcként az Endless franchise-ról elhíresült Amplitude Studios eddigi legambiciózusabb projektje, a Humankind. A 4X-es műfaj jeles képviselője több szimpla klónnál, akad jó pár egyedi vonása, ami miatt érdemes a figyelmünkre. Ha még nem olvastátok tesztünket, akkor itt a tökéletes alkalom pótolni ez a mulasztást. Tessék, még linket is adunk.
A Sega alá tartozó fejlesztőstúdió a tavaly augusztusi premier óta sem hagyta magára a Humankindot. A szokásos hibajavításon túl ingyenes és fizetős tartalmakkal gondoskodott arról, hogy körök százai, sőt ezrei után se fulladjon unalomba a játék. A második kiegészítő idén júniusban futott be, és vele együtt a konzolos verzió bejelentése is.
Ezt az Endless Dungeon csiszolgatására fókuszáló Aplitude már a Star Wars: Knights of the Old Republic remake fejlesztésének terhétől nemrég megszabadított, leginkább portolásra szakosodott Aspyr csapatára bízta, amely egy friss közlemény alapján nem várt nehézségekbe ütközött. Ebből pedig az következett, hogy nehéz szívvel ugyan, de elhalasztották a premiert.
We're sorry to announce that the console version of #HumankindGame needs to be delayed.
— HUMANKIND (@humankindgame) October 13, 2022
We have more info in our blog, so if you have any questions feel free to leave them there👉 https://t.co/mp03w8YRaR pic.twitter.com/ZMD0RqL7mn
Noha a probléma okát nem részletezték, komoly dologról lehet szó, mert még arra sem vállalkoztak, hogy új megjelenési dátumot, vagy legalább intervallumot tűzzenek ki, az előrendelők pedig visszakapják a pénzüket. Aki tehát arra vár, hogy PS4-en, PS5-ön, esetleg előző vagy új generációs Xbox konzolon hódítsa meg választott népével a világot, az kénytelen lesz hosszabb ideig gyakorolni a türelem nemes erényét.