A fejlesztők a napokban kiadtak egy frissítést a Mass Effect: Legendary Editionhöz, aminek elsődleges célja a gyűjteményben foglalt játékok PC-s teljesítményének felpörgetése volt. Az optimalizációs megoldások részeként a Denuvót is kiszedték mindhárom epizódból.
A legtöbb kiadóval ellentétben egyébként az EA ezt nem közölte a frissítési jegyzékben, de hamar rájöttek a rajongók anélkül is, hogy az ügyintézők elárulták volna.
Egy idő után a legtöbb stúdió megszabadítja játékát a Denuvótól, de ez általában egy évvel a megjelenés után szokott bekövetkezni. A Mass Effect: Legendary Edition egy hónapos sincs még, így ez egy nagyon érdekes döntés az EA és a BioWare részéről. Lehet, hogy ténylegesen szükség volt erre a teljesítmény kimaxolásához?
Videótesztek, magyarázók, érdekességek, beszélgetések, livestreamek, végigjátszások, magyar feliratos előzetesek.
Erre a kérdésre valószínűleg sosem fogunk választ kapni, de akárhogy is, a Denuvót bojkottáló érdeklődők most szabadon ráugorhatnak a játéktörténelem egyik legjobb trilógiájára.